loading

Witamy

Serdecznie zapraszamy, do korzystania z usług błyskawicznych w naszym serwisie. Dzięki szybkiemu sprawdzeniu samochodu, będziecie mogli cieszyć się jego niezawodnością przez długi czas. Podczas naszej kontroli wymienimy najbardziej zużyte elementy Waszego samochodu, w naszej Stacji znajdziecie Państwo cennik poszczególnych usług. 

Nasz serwis to nowoczesna, wyposażona według standardów General Motors stacja obsługi dysponująca stanowiskami z pełnym zestawem narzędzi i przyrządów gwarantujących najwyższą jakość napraw i obsług technicznych samochodów osobowych i dostawczych marki Opel. Wydział mechaniczny i blacharnia to hale naprawcze o powierzchni ponad 700 m2 z jedenastoma stanowiskami obsługowo-naprawczymi w tym stanowiskiem diagnostyki silników, linią diagnostyczną podwozia, stanowiskiem do sprawdzenia i regulacji geometrii zawieszenia, myjnią oraz stanowiskiem recepcji bezpośredniej - Direct Reception.

 
Serwis mechaniczny
 

Nasz personel

Hornet Sp. z o.o. to najmłodszy dealer Opla w województwie dolnośląskim. Osobiste zaangażowanie młodej, ambitnej kadry technicznej wspartej wieloletnim doświadczeniem kierownictwa, opieka nad klientem i troska o stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych to powody dla których możliwy jest stały dynamiczny rozwój naszego serwisu.

Praca odbywa się w systemie dwuzmianowym w godzinach od 7:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty od 8:00 do 15:00.

Nasz personel to kadra o wysokich kwalifikacjach , która potrafi skutecznie rozwiązać każdy problem gwarantując zadowolenie z użytkowania samochodu Opel. Odwiedzając nas przy przeglądach okresowych utrwalisz swoje zaufanie do Opla i naszego serwisu. Profesjonalnie i w pełnym zakresie wykonane czynności obsługowe pomogą zachować bezpieczeństwo jazdy i poprawny stan techniczny Twojego samochodu.

Nasze standardy

Nasze standardy to procedury i sposoby zachowań dające zadowolenie naszym klientom. Chciałbyś porady? Być może oczekujesz pomocy? Kiedykolwiek nas odwiedzisz, będziesz mile zaskoczony entuzjazmem naszych pracowników, którzy chętnie udzielą Ci profesjonalnej porady na każdy temat dotyczący Twojego samochodu.  

Pamiętaj!

Opel Service Casco to gwarancja spokojnej jazdy do 2 lat! W nagłych wypadkach zawsze otrzymasz od nas: 

  • pojazd zastępczy po preferencyjnych cenach na czas wydłużonej naprawy;
  • pojazd zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej powyżej 24 godzin - bezpłatny. 

REZERWACJA SERWISU

Jak to zrobić? To proste!

Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem:

071 345 79 55 

albo skorzystać z poniższego formularza:

Napisz do nas 

Po wysłaniu zgłoszenia e-mailem skontaktujemy się w celu potwierdzenia wizyty w serwisie.

Naprawa samochodu w autoryzowanym salonie to gwarancja oryginalnych części oraz profesjonalnej usługi. Stosowane przez nas technologie są zgodne z wymogami producenta, zaś naprawy i przeglądy wykonywane przez doświadczonych mechaników i doradców serwisowych, szkolonych w centrum General Motors.




Pojazd zastępczy 

Cennik wynajmu pojazdów: 

Cennik wynajmu pojazdów: 

Do góry