Dział Serwisu Blacharskiego
Poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska:
Zakres obowiązków:
• obsługa klienta i pomoc w zakresie zgłoszenia Szkody komunikacyjnej
• współpraca z ubezpieczycielami
• rozliczenie naprawy Klienta, nadzór nad spływem należności za naprawę od towarzystwa ubezpieczeniowego
• efektywna współpraca z działem księgowości, windykacji, ubezpieczeń, koordynacji w zakresie obsługi spraw po szkodzie
Wymagania:
• minimum 3-letnie doświadczenie w temacie likwidacji szkód komunikacyjnych
• umiejętność kosztorysowania w systemach Audatex, Eurotax, DAT
• praktyczna umiejętność obsługi komputera, w szczególności Word, Excel, mile widziane wcześniejsze doświadczenie pracy z aplikacjami DMS i CRM
• odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w wykonywana pracę
• umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego uczenia się i dostosowywania do nowych wymagań
• prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
• umowę o pracę;
• możliwość ugruntowania dotychczasowego doświadczenia i rozwoju nowych umiejętności
• pracę w przyjaznej, twórczej atmosferze
• możliwość rozwoju w ramach dostępnych szkoleń tematycznych
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV na adres: rekrutacja@hornet.wroclaw.pl
Prosimy aby w temacie wiadomości e-mail wpisać stanowisko, na które przesyłane jest CV.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hornet Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”