loading

Poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska: 





Zakres obowiązków:

• obsługa klienta i pomoc w zakresie zgłoszenia Szkody komunikacyjnej
• współpraca z ubezpieczycielami
• rozliczenie naprawy Klienta, nadzór nad spływem należności za naprawę od towarzystwa ubezpieczeniowego
• efektywna współpraca z działem księgowości, windykacji, ubezpieczeń, koordynacji w zakresie obsługi spraw po szkodzie
 

Wymagania:

• minimum 3-letnie doświadczenie w temacie likwidacji szkód komunikacyjnych
• umiejętność kosztorysowania w systemach Audatex, Eurotax, DAT
• praktyczna umiejętność obsługi komputera, w szczególności Word, Excel, mile widziane wcześniejsze doświadczenie pracy z aplikacjami DMS i CRM
• odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w wykonywana pracę
• umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego uczenia się i dostosowywania do nowych wymagań
• prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

• umowę o pracę;
• możliwość ugruntowania dotychczasowego doświadczenia i rozwoju nowych umiejętności
• pracę w przyjaznej, twórczej atmosferze
• możliwość rozwoju w ramach dostępnych szkoleń tematycznych




Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV na adres: rekrutacja@hornet.wroclaw.pl

Prosimy aby w temacie wiadomości e-mail wpisać stanowisko, na które przesyłane jest CV.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)".
Do góry