loading

Poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska: 



Zakres obowiązków:

• przyjmowanie i obsługa klientów

• wykonanie wstępnej diagnozy i ustalenie wraz z Klientem koniecznych do wykonanianapraw i przeglądów

• wypisywanie zleceń naprawy mechanikom

• planowanie pracy mechaników
• rozliczanie napraw i wystawianie faktur

• wyjaśnienie Klientowi przy odbiorze, jakie naprawy zostały wykonane
 

Wymagania:

• energiczność

• dyscyplina procesowa

• chęć do rozwoju

• komunikatywność

• odwaga

• dyplomatyczność

• umiejętność pracy przy komputerze

• umiejętność pracy z klientami

• umiejętność pracy w zespole
 

Oferujemy:

• pracę w nowoczesnym dziale serwisu działającym w strategii CRM

• wynagrodzenie promujące aktywność

• możliwość rozwoju

 

Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV na adres: rekrutacja@hornet.wroclaw.pl

Prosimy aby w temacie wiadomości e-mail wpisać stanowisko, na które przesyłane jest CV.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hornet Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)” 

Do góry