loading

Poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska: 



Zakres obowiązków:

● Obsługa połączeń telefonicznych

● Obsługa korespondencji elektronicznej

● Rezerwacja wizyt

● Obsługa przypomnień o przeglądach i innych wizytach

● Umawianie spotkań w sprawie odnowienia umowy lub ponownego zakupu.
 

Wymagania:

● Energiczność

● Zdyscyplinowanie procesowe

● Chęć do rozwoju

● Komunikatywność

● Odwaga

● Dyplomatyczność

● Umiejętność pracy przy komputerze
 

Oferujemy:

● Pracę w nowoczesnym dziale BDC działającym w strategii CRM

● Wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami i promujące aktywność



Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV na adres: rekrutacja@hornet.wroclaw.pl

Prosimy aby w temacie wiadomości e-mail wpisać stanowisko, na które przesyłane jest CV.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)". 

Do góry