Dział obsługi Klienta - BDC
Poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska:
Zakres obowiązków:
● Obsługa połączeń telefonicznych
● Obsługa korespondencji elektronicznej
● Rezerwacja wizyt
● Obsługa przypomnień o przeglądach i innych wizytach
● Umawianie spotkań w sprawie odnowienia umowy lub ponownego zakupu.
Wymagania:
● Energiczność
● Zdyscyplinowanie procesowe
● Chęć do rozwoju
● Komunikatywność
● Odwaga
● Dyplomatyczność
● Umiejętność pracy przy komputerze
Oferujemy:
● Pracę w nowoczesnym dziale BDC działającym w strategii CRM
● Wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami i promujące aktywność
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV na adres: rekrutacja@hornet.wroclaw.pl
Prosimy aby w temacie wiadomości e-mail wpisać stanowisko, na które przesyłane jest CV.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hornet Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”