loading

Poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska: 



Zakres obowiązków:

● Obsługa połączeń telefonicznych

● Obsługa korespondencji elektronicznej

● Rezerwacja wizyt

● Obsługa przypomnień o przeglądach i innych wizytach

● Umawianie spotkań w sprawie odnowienia umowy lub ponownego zakupu.
 

Wymagania:

● Energiczność

● Zdyscyplinowanie procesowe

● Chęć do rozwoju

● Komunikatywność

● Odwaga

● Dyplomatyczność

● Umiejętność pracy przy komputerze
 

Oferujemy:

● Pracę w nowoczesnym dziale BDC działającym w strategii CRM

● Wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami i promujące aktywność



Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV na adres: rekrutacja@hornet.wroclaw.pl

Prosimy aby w temacie wiadomości e-mail wpisać stanowisko, na które przesyłane jest CV.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Hornet Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

 

Do góry