loading

Autoryzowany salon i serwis marek OPEL i CHEVROLET

al. Jana III Sobieskiego 1, 51-301 Wrocław Psie Pole




Hornet jest najprężniej i najstabilniej działającym na Dolnym Śląsku autoryzowanym partnerem marek Opel i Chevrolet.

 
HORNET Sp. z o.o. powstała w grudniu 1996 r. Od samego początku działalności firma związała się z Opel Poland Sp. z o.o. jako jej strategiczny partner. W tym celu jeszcze w grudniu tego roku podpisano list intencyjny pomiędzy obiema Spółkami zmierzający do utworzenia we Wrocławiu nowego autoryzowanego punktu dealerskiego samochodów marki OPEL. W 1997 r. po uzyskaniu akceptacji dla lokalizacji punktu dealerskiego wykonano pełną dokumentację projektową przyszłej siedziby Spółki i uzyskano wszystkie wymagane pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia i realizacji inwestycji. Pierwsze prace budowlane rozpoczęto w październiku 1997 r. Cały proces inwestycyjny został zakończony w maju 1998 r. 22 maja 1998 r. została zawarta umowa pomiędzy Spółką a Opel Poland Sp. z o.o. odnośnie sprzedaży i świadczenia usług dealerskich, na mocy której HORNET Sp. z o.o. uzyskała autoryzację na sprzedaż i obsługę serwisową samochodów marki Opel. Obsługę pierwszych klientów rozpoczęto w czerwcu 1998 r.

 

Serwis Hornet

W 1999 r. HORNET Sp. z o.o. sprzedała rekordową w historii Spółki liczbę nowych samochodów. W listopadzie 1999 r. odpowiadając na zapotrzebowanie rynku podjęto decyzję o rozpoczęciu pracy Serwisu w systemie dwuzmianowym.

Jesienią 2000 r. Spółka została uhonorowana przez Opel Poland Sp. z o.o. pucharem za najwyższą w Dystrykcie realizację planu zakupów oryginalnych części i akcesoriów do samochodów marki Opel.

W listopadzie 2000 r. HORNET Sp. z o.o., jako jeden z 20 wybranych przez Opel Poland Sp. z o.o. punktów dealerskich, uzyskał autoryzację na sprzedaż i obsługę serwisową samochodów dostawczych marki Opel. W 2006 r. Spółka wdrożyła system zarządzania jakością PN ISO 9001:2000, osiągając tym samym wyróżnienie za najwyższą jakość obsługi Klienta w I półroczu tego roku.

Obecnie HORNET Sp. z o.o. to prężny i dynamiczny zespół ponad 40 osób, stale podnoszących swoje kwalifikacje zawodowe, którego nadrzędnym celem jest pełna satysfakcja Klientów, użytkowników pojazdów marki Opel. Mając za sobą okres ponad piętnastu lat działalności, HORNET Sp. z o.o. na trwałe wpisała się w mapęgospodarczą Wrocławia.
 

ISO 9001:2008 dla firmy Hornet Sp. z o.o. firma Hornet spełnia wymagania normy ISO 9001:2008 w zakresie: sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych, obsługa posprzedażna samochodów w tym usługi serwisowe, gwarancyjne i pogwarancyjne, blacharsko-lakiernicze oraz sprzedaż części zamiennych. Osoby odpowiedzialne za procesy w ramach Systemu Zarządzania Jakością w firmie Hornet Sp. z o.o.:

TUV

 
  • Paweł Garncarz - Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością
  • Magdalena Andrzejewska - Lider procesu (Dział Kadr)
  • Jacek Kałużny - Lider procesu (Dział Obsługi Posprzedażnej)
  • Patryk Rutkowski - Lider procesu (Dział Sprzedaży Samochodów)
  • Jacek Żurawski - Lider procesu (Dział Części)


Do góry